مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-09اقتصادي

فارس من| فروش دلاری بلیت هواپیما به اتباع خارجی متوقف است


در حالی که پیش از این انجمن شرکت های هواپیمایی از فروش بلیت پروازهای داخلی با محاسبه دلاری به اتباع خارجی خبر داده بود، اما با ورود وزیر راه و شهرسازی این امر متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران خبرگزاری با ثبت پویشی در بخش فارسِ من خواستار پیگیری در موضوع ضرر به صنعت توریسم ایران با بلیت به نرخ دلاری ! شده اند.

در این پویش آمده است: متاسفانه اعلام شد که با مصوبه و اطلاعیه انجمن هواپیمایی کشور از تیر ماه 1401 بلیت هواپیما برای اتباع خارجی در سفرهای داخلی به دلار محاسبه می شود،  قیمت تعیین شده برای سفر های زیر یک ساعت سقف 100 دلار و برای سفر های بیش از 1 ساعت سقف 150 دلار است؛ این اقدام و تصمیم باعث کاهش سفر های توریستی به مقصد ایران می شود آن هم در شرایطی که دشمنان ایران جهت ایجاد رکود در صنعت توریسم و گردشگری ایران اقدام به ترساندن توریست ها از امنیت، فرهنگ و مردم ایران می کنند.

در ادامه این پویش مخاطبان فارس نوشته اند: درصورت اصلاح قوانین به نفع توریسم و نظارت درست بر این صنعت، میتواند به یکی از درامد های اصلی ایران تبدیل شود و ارزآوری زیادی برای کشور داشته باشد.

چرا که درامد صنعت توریسم فقط از طریق فروش بلیت نیست و حتی کشور هایی که می خواهند صنعت گردشگری خود را بهبود ببخشند اقداماتی در ارزان تر کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فروش دلاری بلیت هواپیما به اتباع خارجی متوقف است

فارس من| فروش دلاری بلیت هواپیما به اتباع خارجی متوقف است